Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7402010085064


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Identifikační číslo:
71226401
Poštovní adresa:
Tolstého 1556/16
Obec:
Jihlava
PSČ:
586 01
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tolstého 1556/16
Tel.:
+420 567141206
K rukám:
Martin Nový
       
E-mail:
martin.novy@vspj.cz
Fax:
+420 567300727
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://vspj.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.vspj.cz
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://zakazky.vspj.cz/vz00000006
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
VŠPJ - Rekonstrukce střešních plášťů, fasád vnitrobloku a auly
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č.
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Vysočina - Vysoká škola polytechnická Jihlava, Tolstého 1556/16, 586 01 Jihlava
Kód NUTS CZ063 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Jedná se o stavební práce, kdy předmětem plnění je rekonstrukce střešního pláště, krovu, fasád vnitrobloku a rekonstrukce auly. Vyjmenované stavební práce zahrnují částečnou výměnu prvků krovu, výměnu stávající střešní krytiny, provedení nové hromosvodné soustavy, provedení nového okapového systému včetně jeho vyhřívání a oplechování, opravu venkovních fasád včetně oplechování, výměnu stávajících oken a dveří a provedení sanace soklové části venkovních fasád. Stavební práce dále zahrnují provedení nové vzduchotechniky včetně nových rozvodů, provedení nových podlah, repasování stávajících dřevěných obložení včetně vyčištění stávajících štukových výzdob, popřípadě jejich opravení, osazení nových dveřních nástaveb dle dobových fotografií, provedení nového posluchárenského sezení včetně provedení centrálního podia a výměnu stávajících lunetových oken. Podrobné soupisy stavebních prací včetně výkazů výměr jednotlivých oddílů jsou součástí příslušných projektových dokumentací, které jsou nedílnou součástí zadávací dokumentace.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
45214300-3
 
Další předměty
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
17 500 000
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
01/08/2014 (dd/mm/rrrr)  
Dokončení
30/11/2014 (dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)
Zadavatel požaduje, aby dodavatel k zajištění plnění svých povinností, vyplývajících z účasti v zadávacím řízení, poskytnul jistotu. Výši jistoty stanovil zadavatel v absolutní částce na CZK 300 000,- Kč (tři sta tisíc korun českých).

Jistotu poskytne dodavatel formou složení peněžní částky na účet zadavatele u KB, a.s.,
číslo účtu 86-2735860297/100, variabilní symbol = 325200, specifický symbol = IČO dodavatele. Je nutné, aby peněžní částka odpovídající výši jistoty byla připsána na účet zadavatele nejpozději v den skončení lhůty pro podání nabídek. Součástí nabídky musí být doklad o poskytnutí peněžní jistoty. Dodavatel v nabídce dále uvede bankovní spojení, číslo účtu a platební symboly, se kterými má být jistota vrácena po jejím uvolnění.

Uvolnění jistoty proběhne v souladu s §67 odst. 2 a 3 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách v platném znění.

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Uvedeno v Obchodních podmínkách vypracovaných v návrhu smlouvy o dílo.

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Uchazeč (zhotovitel) prokazuje splnění základních kvalifikačních předpokladů předložením:
a) výpisu z evidence Rejstříku trestů [§ 53 odst. 1 písm. a) a b) ZVZ],
b) potvrzení příslušného fin. úřadu a ve vztahu ke spotřební dani čest. prohlášení [§ 53 odst. 1 písm. f) ZVZ],
c) potvrzení příslušného orgánu či instituce [§ 53 odst. 1 písm. h) ZVZ],
d) čestného prohlášení [§ 53 odst. 1 písm. c) až e), g), i) až k) ZVZ]; vzor tohoto čestného prohlášení je v Příloze č. 2.a Zadávací dokumentace.

Profesní kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč (zhotovitel), který předloží:
a) Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán.
b) Doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci.

Uchazeči (zhotovitelé) zapsaní v seznamu kvalifikovaných dodavatelů (§ 125 a násl. ZVZ) mohou prokázat splnění základních a profesních kvalifikačních předpokladů výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů; tento výpis nesmí být ke dni podání nabídek starší než 3 měsíce.
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
§ 50 odst. 1 písm. c) ZVZ
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku (vzor prohlášení v Příloze č. 2.c Zadávací dokumentace).
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
§ 56 odst. 3 písm. a) ZVZ
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
K prokázání technických kvalifikačních předpokladů dodavatel předloží seznam stavebních prací provedených dodavatelem za posledních 5 let a osvědčení objednatelů o řádném plnění nejvýznamnějších z těchto stavebních prací. Tato osvědčení musí zahrnovat cenu, dobu a místo provádění stavebních prací a musí obsahovat údaj o tom, zda byly tyto stavební práce provedeny řádně a odborně.

Stavebními pracemi se rozumí již dokončené stavební práce obdobné předmětu plnění této veřejné zakázky. Minimální výše plnění u každé předložené stavební práce musí být 8 500 000,- Kč bez DPH. Vyžaduje se předložení minimálně 2 stavebních prací. Zadavatel dále požaduje předložit minimálně 1 dokončenou stavební práci, která zahrnuje stavební práce na objektech památkového zájmu. Minimální výše plnění u této předložené stavební práce musí být 5 000 000,- Kč bez DPH.
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
VŠPJ - Rekonstrukce střešních plášťů, fasád vnitrobloku a auly
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: (dd/mm/rrrr) Čas: (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
300
Měna:
CZK
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 11/06/2014 (dd/mm/rrrr) Čas: 10:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 11/06/2014 (dd/mm/rrrr)
Čas:
10:15 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
Vysoká škola polytechnická Jihlava, Tolstého 1556/16, Jihlava
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Prohlídka místa plnění se bude konat dne 28. 5. 2014. Sraz účastníků prohlídky místa plnění je v 10:00 hodin u hlavního vchodu Vysoké školy polytechnické Jihlava, na adrese Tolstého 1556/16, Jihlava. Prohlídky řešeného místa plnění se mohou z provozních důvodů a z důvodů bezpečnosti účastníků zúčastnit nejvýše dva zástupci uchazeče (zhotovitele). Účast na prohlídce místa plnění je na vlastní riziko zástupců uchazeče (zhotovitele).

Provozní doba podatelny Vysoké školy polytechnické Jihlava, pro doručení nabídek osobně:
Po, St, Čt 7:00 - 8:00, 9:00 - 11:30, 12:00 - 14:30 hodin
Út, Pá 7:00 - 8:00, 9:00 - 11:30, 12:00 - 13:00 hodin
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
09/05/2014 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh